Hej allihopa! :)

Hej allihopa!
Hoppas alla har haft en bra helg det har iallafall jag. På fredag åkte jag till Kalix för att hälsa på min moster med familj. Det var så roligt. Vi åt tacos till middag det var så gott. Det var länge sen man åt tacos.  Sen for jag, Axel och Maria på bio vi såg på Happy Feet 2 den var ganska bra. På lördag for jag, Axel och Maria till Happis för att köpa dom sista julklapparna och så köpte jag en jätte snygg tröja. :D Jag, Axel och Tommy åkte och badade på Kalixbadhus som också heter sportcity. Det var roligt. Sen på kvällen åkte jag hem. I dag är det 4e advent. Jag och Axel har varit ute och lekt i snön hemma hos mig.
Happy feet 2 :D
Tacos är gott. :D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Onödigt att du har en blogg när du aldrig skriver på den.

2012-01-04 @ 13:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0