Hej det var länge sen!

Hej allihopa! Nu har jag inte skrivit på länge, jag har inte liksom haft tid. Men nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort under dom här dagarna. Under helgen 3-4 december var vi till Luleå. Där sov vi över hos min faster och vi var och köpte julklappar på stan. Sen på onsdag var jag på innebandy, det var jätte roligt som vanligt. :) Sen har det varit ganska mycket med läxor. I dag har jag haft ett biologi prov, det var ganska lätt jag svarade på alla frågor. :D Efter skolan var jag med min kompis som heter Emilia, vi hade roligt vi var ute och lekte och mycket mycket mer. :D
Det har också kommit lite snö, det är super bra. Men det måste komma mycket mer om jag ska vara nöjd. :D Snart ska jag se finalen i idol hoppas Amanda F vinner för att hon äger. :D
Tada jag har också slagit in lite julklappar. :D

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Roligt,nu längtar man till JUL så HIMLA MYCKE! :D

2011-12-11 @ 15:37:26
URL: http://EmmaErikaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0