Hej :)

Hej allihopa! Så då var det måndag igen. Veckorna bara rusar iväg och tänk snart är det vinter. Jag kom att tänka på,  hur skön och härlig sommaren var och här nedan får ni några fina bilder från mitt sommarlov. Men över till måndagen den 24 oktober 2011. Som jag sa idag är det måndag och en ganska så vanlig måndag. Skolan börjar alltid kl.08.00. Idag har vi haft No då gjorde vi några laborationer, på Sv jobbade vi i våran arbetarbok, på elevensval har jag textilsljöd och där gör jag en t-shirt som är vit med svarta prickar på. Idag har Malin åkt tillbaka till Uppsala, det är tråkigt att hon åkte. Men hon kommer ju hem ganska snart om ca 1 och 1/2 vecka

Vi var på Gröna Lund <3
Gröna Lund <3
En fin rosa blomma!

Kommentarer
Postat av: Ellen

fin blogg :)

2011-10-27 @ 19:31:38
URL: http://ellenamelia.blogg.se/
Postat av: Malin

Precis, jag kommer ju snart :)

2011-10-28 @ 00:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0