Påsk! :)

Under påsken har det varit jag, mamma, pappa, Malin, Mikael, mormor, Maria, Tommy, Axel och Agnes hemma hos oss. Vi har varit ute mycket. Vi åkte skoter och skidor till stugan och där grillade vi. Vi åkte rattis, pulka och madrass ner från backen. Det var super roligt. Jag och Axel har också varit påskgumma och gubbe. Vi fick ganska mycket pengar och mycket godis. Gott! :)Vi har också firat mig för jag har fyllt år. Mormor hade bakat en tårta till mig och den var supergod. Jag har fått en rosa/ vit prickig resväska, en skoterdress, pengar, böcker, filmer, brevpapper, nagellack och nagelsmycken, mm.
Söta Agnes äter majs.
Jag och Axel åker madrass.
Jag och mormor <3
Elden
Jag :)
Jag  :)
Me and my sis. <3
Jag :)
Jag :)
Här kommer några presenter! :)
Min rosa/ vit prickiga resväska
Filmer, böcker, och cd.
Alla förutom jag för jag fotade ju! :) :P :D
Min coola lilla sötnos! <3<3
Påsk kycklingar och påskkärringar
På måndag körde vi Mikael och Malin till -----> Luleå-flygplatsen. Det var jätte tråkigt att dom åkte. :( Saknar de redan! <3
Ni borde se mitt rum, det är värsta stökigt ganska tomt också, för jag ska göra om i mitt rum. En make over hahaha. Vi ska tapisera i mitt rum och i mamma och pappas sovrum. Jag längtar tills det är klart.
Ni får bilder från mitt rum senare. :) :P :D
Kramizar till er! <3<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0