LuleåKalaset

Hej på er alla! :)
På torsdagsmorgonen åkte jag,mamma och pappa till Luleå. Först gick vi på stan och shoppade. På kvällen var vi på LuleåKalaset och lyssnade på Ulrik Munther. Jag fick hans autograf! :) Vi sov över hos min farbror Anders och Berit. På fredag forsatte vi att shoppa. Vi hälsade på min faster Agnetha där åt vi middag sen åkte vi och fikade hos faster Barbro. Vi åkte hem på kvällen. 
 
 Ulrik Munther! :) <3
 
Här får jag Ulrik Munthers autograf! <3 :)
Här är hans autograf och hans cd. :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Signe

Ååh så kul för dig att du fick hans autograf och han såg ju värsta glad ut när han tittade på dig :)

Svar: Ja det var kul! :) han gav ju värsta leendet ;)
None None

2012-08-06 @ 16:34:58
Postat av: Anonym

Kul för dig:)

2012-08-18 @ 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0