Advent - Snart är det jul. <3 :)

Heeej på er alla fina!
Hoppas ni har haft en bra helg. Det har jag. På fredagmorgon gick hela skolan till kyrkan för att fira första advent. Efter skolan så städade jag mitt rum och bytte gardiner och fixade lite till julen. På lördag 09.30-14.00 hade vi konfaläsning. Igår var det första advent. :) Har ni glömt att tända första ljuset? Vi kom iallafall ihåg det. :)
Hoppas ni hade en bra första advent. :) Jag åkte till Happis med mamma och pappa. Det var jätteroligt. :)
Vi handlade lite julkappar. Vi var på Ikea, Rajalla, mm. :)
 
Längtar jätte mycket till jul. Det är bara 3 veckor kvar till Jul. :)
 
Här kommer några adventsbilder. 
Första ljuset är tänt
I vårat köksfönster hänger en stjärna.
Min chokladkalender. mmm :)
Det här fina ängeln hänger i mitt fönster.
Mitt fönster. 
Har hämtat en liten gran också. :)
Mina julpynt. 
Jag håller på att slå in paket. ( Hoppas du har varit snäll i år) :)
Undra vilka som ska få dom här paketen? Kanske du. 
Mera paket. :)
Gjorde ett litet adventskollage av mina bilder. :)
 

Kommentarer
Postat av: ▲ Lina | fotoblogg ▲

Vad många julklappar! :) Riktigt fin header också :)
--------

Jag är vidare i en fototävling, som jag jättegärna vill vinna. Det skulle vara så snällt om du kunde rösta på mig, du får dessutom en länk i ett inlägg på min blogg om jag vinner. Är bidrag 1. http://josefinesvard.blogg.se/2012/december/finalister-i-fototavlingen.html#comment <3

2012-12-03 @ 18:56:01
URL: http://linaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0