JULLOV!!! :) <3

Heeej allihopa!
Kan ni förstå!! Det är bara 3 dagar kvar till Julafton. :) Åå vad jag längtar. Igår på kvällen fick vi JULLOV. :) Är så glad. :) Vi hade julspel i kyrkan och jag var med i kören och sjöng. Det var jätte roligt. Igår kom mina storasyskon Mikael och Malin hem. Åå vad jag hade saknat dom. <3. 
 
Här kommer det lite bilder. :)
Min outfit igår på julspelet. :)
Jag hade gjort fika till Mikael och Malin när dom kom hem. :)
Under veckan satte vi nejlikor i en apelsin. 
Vi har tagit från tomtarna. :)
 
21 December 2012
Idag vänder det mot ljusare tider. Vi gick till Polcirkelhuset för att fira midvintersolståndet klockan 12.11.
Några byar i närheten. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0