Bakat :)

Hej på er alla!
Nu är det äntligen helg igen och det är så skönt. :) I dag i skolan har vi haft no,matte,bild och sista lextionen hade vi idrott. Ganska chill dag. På idrotten spelade vi innebandy det var jätte roligt. Efter skolan när jag kom hem så började jag att baka. Jag bakade mina cupcakes som heter citronmarängmuffins och sen så bakade jag bara vanliga chokladbollar. :) Ni får bilderna här nere.
Chokladbolls recept:  ca 25 st
100 g rumsvarmt smör eller margarin
1 dl strösocker
3 dl havregryn
2 msk kakao ta mer om du tycker om choklad :)
1 tsk vaniljsocker
2 msk kallt kaffe eller vatten
Mina citronmarängmuffins recept är hemligt men ni får iallafall en bild. :) :P :D
Chokladbollar :)
Citronmarängmuffins <3
Citronmarängmuffins <3
Ha en bra helg allihopa! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0