Bildbomb! :)

Hej allihopa det var länge sen!
Förra helgen den 18 Februari. Jag, pappa, Axel, Agnes och Tommy var och lekte på Candy worlds lekland i Happis. Det var super roligt. Den här helgen har jag varit i Pajala och hälsat på mormor. Jag har varit med Wilma vi byggde en snökoja mm. Sen var jag också med Nora vi var ute, pratade, spelade just dance 3 det är jätte roligt, mm. I dag har jag åkt skidor med Emilia i Littisvara.
Här kommer det en lite bildbomb men några bilder från Candy worlds lekland och lite andra bilder också.
Snö
Jag
Jag åker ner från vulkanen på candy worlds lekland.
Axel klättrar i spindelnätet. :)
Axel och Jag klättrar.
Jag hoppar. :)
Ren
Renar
Söta Ronja med hennes boll i munnen! <3
Ronja igen! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina bilder! :-) roligt när du uppdaterar.

2012-02-26 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0