Pajala marknad!!! :)

Hej!
Under helgen har jag varit på Pajala marknad. Åkte till Pajala på torsdag och åkte hem på söndag kväll. På fredagen gick jag först med Maria, Tommy, Axel och Agnes. Jag åkte karusell med dom. Sen gick jag med familjen. På lördag gick jag med Nora det var jätte roligt. Vi gick runt och tittade på olika saker. På lördagen köpte jag ett armband, godis och annat som går att äta, mm. På lördagen till middag fick vi besök av Nicke och Mimmi.  Det var trevligt att träffa dom. På söndag åkte jag karusell igen. Jag åkte WipTop. Den var rolig. Har åkt den flera gånger tidigare. På söndag köpte jag sockar.
 
Jag och Agnes åker draken. 
Agnes och hennes Dora ballong.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0