Midsommar helgen! :) :P :D

Hej allihopa!
Hoppas alla har haft en bra midsommarhelg. Det har jag. Vi var hos mormor i Pajala. Vi åkte dit på torsdag kväll och kom hem på söndag så har inte haft tid att skriva. På midsommarafton åkte vi till Junosuando till kyrkogården. Vi planterade lite blommor på morfars grav! <3 Sen när vi kom hem till mormor så gick vi och plockade blommor och gjorde en midsommarstång. Vi dansade runt den. Vi åt grillat till middag och som efterrätt blev det glass och jordgubbar. På lördag gick jag, Axel, Agnes, Malin och Maria till lekplatsen för att leka. Sen åkte jag till Nora och där hoppade vi på studsmattan, spelade kubb, lekte sura ägget, köpte glass,mm. Det var jag, Nora, Frida, Tuvalisa och Megan-"Meggis". På söndag åkte vi hem. 
Här kommer det några bilder från helgen. :) :P :D 
 
Axel <3
Vi var och plockade blommor! :)
 
Här gör jag och Malin midsommarkransar! :)
 
Min fina storasyster Malin plockar blommor. <3
Malin och Axel plockar blommor. 
Smile! :) ;) 
Vi var till morfars grav! <3
Jag har köpt en sten som det står världens bästa morfar på! <3
 
Jordgubbar och glass är gott! :)
 
Min fina mamma! <3
Jag och Axel gungar på lekplatsen! :)
Det gjorde Agnes också! :)
Min fina moster! <3
Söta Agnes! <3
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej! Vilka fina bilder du laddat upp! Syna imorgon!<3

2012-06-26 @ 21:01:05
Postat av: Moster

Hoppsan! Syns imorgon ska det förstås stå...=)

2012-06-26 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0