Stockholm - Uppsala! :)

På fredag åkte jag och mamma flyg till Stockholm. Mikael och Malin mötte oss på stationen. Det var jätte roligt att träffa de igen. Jag hade verkligen saknat de. På lördag var det shopping på stan. Det var jätte roligt. :) På söndag åkte vi tåg till Uppsala. I Uppsala gick vi på en 3 timmars promenad. Malin visade oss runt vi fotade mycket, mm. :) Vi sov över en natt hos Malin. På måndag åkte vi tillbaka till Stockholm men då stannade Malin kvar i Uppsala nästa dag skulle hon ha föreläsning. När vi kom till Stockholm gick vi en liten stund på stan och shoppade, mm. Vi fikade på ett fik. Det var gott. :) På kvällen åt jag, mamma och Mikael ute på en restaurang. På tisdag åkte vi hem. Min moster hämtade oss från flyget. Vi åkte till Kalix. Jag hämtade Axel och Agnes från dagis. Gissa vilka som blev så glada när jag hämtade de? Jo de var Agnes och Axel. Agnes hoppade upp och ner och Axel kom och gav mig en kram. Ååå de är så söta. <3
Jag :)
Malin och mamma. <3
Jag och mamma. <3
Uppsala domkyrka
Jag och mamma igen. <3
Malin <3
ArlandaExpress
Så här fort gick det. 200 km/h så fort får man inte köra i en bil. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0