Bakom Kulisserna i Pajala- Shopping dagen i Happis! :)

Hej allihopa.
Jag har inte hunnit berätta om förra helgen. Men nu ska jag berätta. 4-6 maj var jag med på Bakom Kulisserna i Pajala. Det var jätte roligt och helt (awesome). Har haft en jätte bra helg med bästa kompisen Nora och massor av andra fina människor! :)På fredag blev vi indelade i olika grupper och skrev manus och pratade. På lördag läste vi igenom allas manus och så började vi skapa olika danser som vi skulle dansa. Jag var med i dans gruppen och det var Nora också. :)De som hade teater började att träna på repliker och sånt. På söndag forsatte vi alla att träna. Sen på kvällen hade vi en teater föreställning.
Som hette " Elvis äventyr i Tjernobyl." Här nere får ni lite bilder från föreställningen! :)
:) :P :D
Jag och Agnes! :)
Vi allihopa! :)
:) :P :D
Idag är det den 12 maj. Om ca 8 dagar så åker vi på semester till Cypern. Åå vad jag längtar! :)
Idag har jag, mamma och pappa varit till -----> Happis för att shoppa. Det var jätte roligt Vi var på Ikea, Stadium, Intersport, mm. På Ikea köpte jag nya saker till mitt rum. Ett sängbord, spegel, mattor, väckarklocka, tavellist, mm. Vi åkte 9 och kom hem vid 16.00. Vi var i Happis nästan hela dagen.
På söndagkväll ska jag åka till Kalix för att hälsa på Maria, Tommy, Axel och Agnes. :) Hejdå vi hörs snart igen! :)

 


Kommentarer
Postat av: Moster

Vi ses snart! det ska bli kul att åka till Luleå! =)

2012-05-12 @ 20:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0