Pajala. <3 :)

 Hej allihopa!
På fredag åkte vi till Pajala och hälsade på mormor. På kvällen gick jag till Wilma och det var roligt. På lördags morgonen bakade jag och mormor pepparkakor och lyssnade på jul musik. ( Det ska börjas i tid )
För snart är det jul :)
Efter lunchen åkta jag till bästisen Nora. Det är alltid lika roligt att träffa henne. :) Vi var ute, spelade spel, lyssnade på 1D och mycket mer. När jag kom från Nora så hade mamma och mormor bakat (Plicke Plock ) . Åh vad gott det var. Riktiga jul kakor. :) Idag har jag pluggat för vi har jätte mycket läxor och 2 st prov på gång. Åh nej. Har för ett tag sedan kommit hem från innebandyn. Det är så roligt att spela innebandy. <3  Nu ska jag gå och duscha och sen gå och läsa min Frida tidning som jag köpte idag. Där står det jätte mycket om One Direction. Måste verkligen läsa det. :) 

Ha det så bra. Puss <3 <3
 
Lite bilder från pepparkaks baket. :)
Jag bakar. 
Jag och mormor bakar. 
Pepparkakor. :) <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0