Det snöar! :) :D :P

Hej på er alla!
Hoppas ni har haft en bra dag. Det har jag.
När jag kom hem från skolan så snöade det. JIPPI!  :)
 
Här kommer några rader från tre stycken vinter låtar. :D
 
Jag ser det snöa, jag ser det snöa, det var väll roligt HURRA. 
Nu blir det VINTER. Nu blir det VINTER. Som vi har önskar HURRA! :)
 
 
Ser du snön som sakta faller första vackra vinter dan. 
Vita moln av snö kristaller blundar du så fångar jag. 
Vänd dig ansiktet upp mot himlen, hejdar flingans stilla dans.
Titta fort snart så är det försvunnen smälter bort i din öppna hand.
 
 
Vita flingor faller. Vinterns första snö.
Frusna is kristaller. Täcker land och sjö. 
Vilket härligt väder, vilken härlig dag. 
På med vinter kläder för nu ska det bli bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0