Höstlov! Snart åker vi till -----> Stockholm :)

Hej på er alla!
Den här veckan har vi höstlov. På fredag åkte vi ju till Pajala. Jag var med Nora, det var lika roligt som alltid. På lördag åkte jag och mamma och köpte nya vinter skor till mig. Sen gick jag och Nora och badade. Det var också jätte roligt. På söndag hände det inte något speciellt, jag och mamma gick till kyrkan, jag ska ju ta konfan och då måste man ha gått några gånger. Emilia kom sen till mig och sov över till på måndag. Det var roligt. :) På måndag kväll åkte vi och badade. Idag har jag packat för att jag och mamma åker till Stockholm. Det kommer bli så roligt att vara med Mikael och Malin. Pappa ska köra oss till flyget. Flyget går 19.30. :) Få se om jag kan blogga när vi är i Stockholm/ Uppsala. Vi ser ju. Kommer att ha med mig kameran och fota lite. :)
 
Ha det så bra.
 
 
Här kommer två stycken bilder på min fina syskon. Älskar er! <3
Mikael, Malin och jag Amanda. <3
Malin och Jag. <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0