Min vecka, Malin kom hem, mamma fyllde år och Morfar! <3 <3

Hej på er.
Det har varit mycket i skolan. Vi har haft Kemi prov och So prov och nästa vecka ska vi ha engelska prov.
På onsdag kom min storasyster Malin hem. Det är jätte roligt att ha henne hemma.
 
 
På torsdag fyllde mamma år. Här är en bild på hennes fina tårta. :) Den var jätte god. 
 
 
 
Idag är det fredag den 12 Oktober och det betyder att idag är det exakt 1 år sedan morfar dog.
Jag saknar morfar jätte mycket. <3<3<3<3<3
Du finns ändå alltid här hos oss. <3<3<3
Min älskade morfar vid hans <3 i stugan i Junosuando.
Här är en gammal bild på Morfar, Mikael, Malin och jag i morfars famn. <3
Tycker jätte mycket om den bilden. <3
 
 
Ha en bra helg allihopa. Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0