Påsken! :) <3

 Hej allihopa! 
På torsdag kväll kom Mikael, Malin och Axel hem. Det var jätteroligt. :) På fredag åkte jag, Malin, Mikael och Axel skidor upp till Isovaara. Vi åkte ungefär 10 Km. Mamma och pappa åkte skoter. Vi hade jätte fint väder, vi grillade korv och åkte madrass. På lördag (påskafton) var det också fint väder. Jag ,Malin och Axel åkte först till Tuomaan Paja i Finland. Vi skidade över älven. Sen åkte jag, Malin, Axel , Mikael, mormor, mamma och pappa skidor eller skoter till stugorna i Mäntysuu. Vid 3 kom Maria, Tommy, Axel och Agnes. :) När vi kom hem till oss gick jag, Axel och Agnes ut och vi var påskgummor och påskgubbe. Sen blev det påskmiddag med lite allt möjligt gott. :) Vi firade mig lite i förväg. För jag fyller år den 4 April och då är dom inte hemma. Av Mikael, Malin och Axel fick jag en tröja, hörlurar och en vykorts bok. Av mormor fick jag en morgonrock/ badrock och en pyjamas. Av Maria, Tommy, Axel och Agnes fick jag bodyshops produkter, pengar, lösnaglar, lite nagel grejer. Tack så mycket för presenterna. :)  <3 Sen åt vi lite tårta som mormor hade bakat, det var jätte gott. :) På söndag åkte vi igen skidor och skoter till stugorna i Mäntysuu. Idag har vi varit på pimpeltävling, vi fick inte någon fisk men det var roligt ändå.
 
Här kommer det några bilder. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kika in på min blogg:)

2013-04-01 @ 19:17:48
URL: http://byjennifeer.blogg.se
Postat av: Karin

Hej Amanda gud så fina bilder :) din blogg är jätte kul att läsa :D

2013-04-03 @ 15:02:08
Postat av: Moa!:)

Vad kul att du är med i veckans blogg!
Tipsa gärna andra ♥

2013-04-08 @ 12:07:17
URL: http://mooaaaaaaaa.blogg.se
Postat av: Evelina

Du kunde fixa bakgrunden själv! :D

2013-04-11 @ 20:32:53
URL: http://eveniemi.blogg.se
Postat av: M o a

Nu är veckans bloggvinnare ute! Lite sent kanske men har haft fullt upp. Om du inte vann så säger jag tack att du deltog iallafall! :)

2013-04-15 @ 19:02:52
URL: http://mooaaaaaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0