ÅRSUNDA <3

Hej allihopa! :)
 
Äntligen kommer bilderna + lite text från våran bilresa till Årsunda. :) 
 
På torsdag morgon den 18 juli började jag, mamma, pappa och mormor våran lilla bilresa neråt. Vi var på väg till Årsunda. :) 
 
Vi stannade i Marsjön och fikade lite. 
 
 
Sen stannade vi och badade på paradisbadet i Övik. 
 
 
 
Vi sov över en natt på SCANDIC i Örnsköldsvik. :) 
       
 
På fredag morgon fortsatte vi vår resa neråt. 
 
 Högakustenbron. :) 
 
 
 
Vi hälsade på Nicke och Mimmi i Årsunda.
 
 
 
 
 
 
 
Åsa, Mikke, Angelica och Alexander kom också till Nicke och Mimmi. :) 
 
Äntligen fick jag och Angelica träffas. Oj vad vi hade längtat. :) <3 
 
På fredag kväll åkte jag till Angelica för att sova över. Det var jätte roligt. På lördag åkte vi in till Valbo köpcentra för att shoppa lite. När vi kom tillbaka gick vi till Webber Lady i stallet och jag fick rida. :) Vi spelade minigolf.
På kvällen var vi hos Marina och Stefan. Vi sov över hos Nicke och Mimmi. På söndag morgon började vi att åka hemmåt. Vi övernattade på Scandic i Umeå. :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0