Sista skolveckan innan jag tar jullov! :)

Veckan som jag har framför mig är sista skolveckan innan vi tar jullov och det känns riktigt bra! :) 
I morgon åker hela högstadiet till Luleå för att shoppa, äta mat och sen bowla. Hur roligt låter inte det? :D Åker typ vid 12 tiden vilket betyder sovmorgon. :D På tisdag är vi lediga p.g.a Luleå resan, :) På onsdag åker vi 9:or till Ötå för att besöka gymnasiet och sen tillbaka till skolan för att äta julbord. Sen ska jag, mamma och pappa till Luleå, för att hämta Mikael och Malin från flyget. Åh vad jag har saknat dem. :) <3 På torsdag är vi lediga på dagen och på kvällen är det julspel i kyrkan. :) På fredag ska vi till skolan för att äta en grötfrukost och så får vi betygen  vi får åka hem klockan 10. :) Ser framemot veckan! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0