16 år och en vecka! :)

 Hej allihopa! :)
Det har varit en intensiv vecka. Jag har haft mycket i skolan både uppgifter och nationella prov. Så jag har helt glömt bort att skriva här på bloggen. Har också glömt att berätta att jag fyllde 16 år den 4 april (fredag förra veckan) Så nu är jag 16 år och en vecka. :) På min födelsedag hade jag några girls här på fika. Det var trevligt. :) 
I födelsedagspresent fick jag pengar, presentkort, smink, hårprodukter, berlock till mitt nomination armband, en dag på Gröna Lund med syskonen, med mera. :) Tack så mycker för alla grattishälsningar och presenter. :) Är super nöjd över alla presenter. :D 
 
 
Födelsedags outfit! :) 
 
Några av presenterna. :)
 
Senare på fredagskvällen åkte vi till Pajala för att hälsa på mormor. På lördag var jag hos Nora. :) Vi hade lika roligt som alltid. :) 
På söndagen den 6/4 var jag och pappa till Svansteins Ski och åkte lite slaom. Det var jätte roligt. :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0