Marika sover över! :)

Hej allihopa! i dag har Marika sovit över hos mig. :) I går följde hon med mig hem efter skolan. Hon hjälpte mig att fixa i ordning panda sakerna, vi förde ut sakerna till vissa. På kvällen såg vi på idol och åt lite godis, det var väl ganska gott :)  Den som jag tycker är bäst i idol är Moa och Amanda F. I dag har vi vaknat där vi 20 över 10. Vi har varit ute, och tagit lite bilder som ni får se sen mm. Vi har också bakat kladdkaka det var gott :)
Här kommer receptet på kladdkakan som vi gjorde.
* 2 ägg
* 3 dl socker
* 1 1/2 dl vetemjöl
* 2-3 msk kakao
* 1 msk vaniljsocker
150 g margarin
Min och Marikas fina kladdkaka. :)

Kladdkaka och glass är gott. :)
En fin bild vid torneälv.
Ett liten hjärta som jag ritade i snön. :)
Jag sitter vid granen som pappa hämtade från skogen i dag. :)
Solen tittar fram. :)
Hoppas alla får en bra helg.  :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga bilder och gott med kladdkaka :)) ! ♥

2011-11-24 @ 14:48:24
URL: http://EmmaErikaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0