Min roliga Prao! :) :)

 Hej allihopa. På torsdag kväll kom jag hem från min Prao i Kalix. Nu ska jag berätta var jag har varit och vad jag har fått göra. Söndag - Måndag var jag med min moster Maria på Kalix Kommun. På söndag var det Kalix barnmässa på folketshus. Jag och Maria stod i Kalix Kommuns monter. Barn och vuxna kom dit och tävlade. Klockan 14.00 var det en konsert med Markoolio. Det var roligt att träffa han, fast jag tycker inte att han är så bra. 
Jag fick Markoolios autograf och en bild på han och mig. På måndag hjälpte vi till att ställa i ordning allting efter mässan. Jag och en som hette Nathalie vi körde ut massor av grejer som de hade lånat från olika affärer / företag. Jag, Maria och Nathalie gick och åt på en thai restaurang. Det var jättegott. Tisdag, Onsdag och Torsdag var jag på Agnes förskola som heter Lyrans. På dagiset fick jag göra lite av varje. Leka med barnen, pyssla, ute lek, hjälpa till på 6 års- klubben, läsa böcker, med mera. :) 
 
 Skepp och ohoj! :) Så här fina var jag och Maria på mässan. :)
 Jag och Axel. 
'
 Axel snurrar på hjulet i Kalix Kommuns monter. :)
 Jag och Markoolio. :)
 Markoolios autograf. :)
 Ett litet kollage från Söndagen. :)
 Jag och Maria fixade våra naglar. :)
 Min thai mat. :)
 En kväll följde jag med Axel på mitt första jujutsupass. :)
 Agnes leker med lego på förskolan. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0