Övertorneå, Skidor, Naglar, Pajala, Nora och Meggis, CupCakes, Wilma och Julia. :) <3

Hej alla mina fina läsare! :)
 
På måndag åkte jag och min kompis Karin till Övertorneå och gick i några affärer, med mera. Det var roligt. :)
På Kvällen åkte jag och Karin skidor på elljuspåret. :) Det var lite kallt med roligt. :) Efter bastun så fixade jag mina naglar. :) På tisdag åkte jag och mamma till Pajala. :) Jag åkte till världens bästa Nora och det var hur roligt som helst. :) <3 Meggis kom också dit och det var också roligt. :) Vi var ute, svamlade, hade hur roligt som helst, och sen bakade vi Cupcakes. :) <3 Sen på kvällen gick jag till Wilma och Julia som bor granne med mormor där spelade vi Monopol, det var roligt. :)
Jag och Karin på väg till Övertorneå. :)
Vi åker skidor. :)
Mina naglar. :)
Pajala!!! :) <3
Våra "jättefina" CupCakes. :)
Bakade CupCakes hos Nora. :) 
Monopol spel hos Wilma och Julia. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

jaa det var jätte kul att vara i ötå och åka sidor :) läs gärna min blogg också karinjuntti.blogspot.com :)

2013-04-03 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0