höstlov! <3

 Hej allihopa! Nu har det gått några vecka sen jag kom hem från  Stockholm/ Uppsala. Har inte hunnit skriva om det eftersom att det har varit mycket i skolan och sen har jag varit sjuk. Men nu tänker jag berätta om min vistelse i Stockholm/Uppsala med lite bilder. :) 
 
 Här bor Westerberg! :) 
 På torsdag åkte vi till Uppsala för att hälsa på Malin. Vi sov över på ett hotell i Uppsala. :) 
 
 
Vi var också på ett museeum i Uppsala som hette Museum Gustavianum. 
 
 
 
 
 
Middag med Malin och Axel i Uppsala. :) 
 
På fredag tillbaka till Stockholm. :) 
Middag hos Mikael. :) 
 Stora löv. 
 På söndag var det ABBA Museet som gällde. :) 
            Tomas         Amanda          Kristina         Mikael
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0