Påsklovet! :)

 Hej allihopa!
På måndag åkte Mikael, Malin och Axel till Stockholm/ Uppsala, det var tråkigt. På tisdag åkte jag och mamma till Pajala för att skjutsa mormor hem. Då hann jag också vara med Nora och det var ju såklart jätteroligt. Vi kom hem tisdag kväll. På Onsdag på kvällen kom Emilia och Karin på födelsedagsfika. På torsdag den 4 april fyllde jag 15 år. Då var Signe, Evelina och Johanna hos mig det var såå roligt. Tack så mycket för de fina preenterna, ni var ju så gulliga. :) På fredagen gjorde jag inte så mycket, åkte skidor och sånt. På lördag åkte vi till Piteå. Vi badade, åt middag och såg på en show. På söndag bowlade vi och sen åkte vi hem. Mitt påsklov har varit såå bra. :) 
 
Här kommer det några bilder från mitt lov. :)
 
 
 Några av mina presenter. :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0