Julen 2012. :) <3

Heej allihopa.
Skriver lite kort om julen. På lördag kväll åkte vi till Pajala. På söndag var jag med Nora. :) <3. Vi bytte julklappar. Tack så mycket för den fina presenten. På måndag var det julafton. Jag, mamma, mormor, Mikael och Malin åkte till Junis till morfars grav. Klockan 3 såg vi på Kalle Anka. Lite senare åt vi julmiddag sen kom tomten. Han delade ut julklappar och när han hade gått så började vi öppna. Juldagen och Annandagen gjorde vi inte något speciellt. Vi var ute, lekte, på Annandagen var jag med Nora det var jätteroligt :).
På kvällen åkte vi hem. 
Jag, Axel och Agnes klär julgranen hos mormor. 
Mina sötisar. <3
Agnes <3
Axel leker med sina nya leksaker. <3
 
Jag får paket från tomten. :)
Vi alla förutom Malin för hon fotade. :)  Julmiddagen på julafton. 
Jag och Agnes.  <3
Axel och Agnes <3
 
Ett litet julcollage. 
På julafton var vi till morfars grav <3
Jag och Agnes <3
Malin, Jag och Agnes. <3
Alla barnbarn till mormor. <3
Mina paket. 
Min jul outfit och mitt nya I Phone skal. 
Agnes fick ett Pippi hus. 
Axel fick lego.
Jag lånade Agnes julklapp :) <3
 
 
Mina Julklappar! :)
 
Ett smyckesträd
One Direction CD, One Direction bok, One Direction Kalender. 
Fick två the sims 3 spel. 
Dataskydd. 
Fick en prenumeration på en valfri tidning. :)
Min pressent från Nora. Tack Nora. Den var jättefin. <3 :)
Jag fick också ett I Phone Skal. 
 
med mera. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0