Förra helgen! :)

Hej allihopa!
Har helt glömt bort att skriva om förra helgen så får göra det nu istället. Nu ska jag berätta vad jag gjorde förra helgen. På lördag var det jättefint väder så jag, mamma och pappa åkte på en skoter utflykt. Vi åkte upp till våran skogskoja som är uppe på ett berg. Där uppe var det jättefin utsikt. Vi åt där uppe, vi grillade korv. Det var mysigt. Sen på kvällen där vid 18 åkte vi till gamla skolan där var det årsmöte och sen var det middag. Vi åt potatisgratäng, fläskfile, grönpepparsås och sallad. Till efterrätt var det någon blåbär och rödavinbärs kaka. Det var jättegod mat.
Emilia var också där. :) Det var super roligt. Vi spelade biljard och pingis. :)
På söndag var det tornedalsloppet. Det var många som åkte. Sen gick jag till hunden Ronja. Jag och Ronja gick på en liten promenad.
Här kommer det lite bilder! :)
Blåbär och rödavinbärs kaka med vaniljvisp! Gott :)
Potatisgratäng, fläskfile, grönpepparsås och sallad. Gott
Fin utsikt! :)
Våran skogskoja! :)
:)
Cool bild på mig, jag vet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0