Bowling! :)

Hej på er!
Åå äntligen är det helg. Min helg började superbra. Snart fyller jag 14 år och i går var jag och bowlade. Eve kom till mig efter skolan. Vi spelade spel, var ute, åt tacos, fikade, mm. Vid 16 åkte vi bil mot ---> Kalix för att bowla. Det var en tidig pressent från mamma och pappa att jag fick ta med mig nån kompis och fara och bowla. Tack mamma och pappa ni är bäst! När vi kom till Kalix for vi till Axel och Agnes hann prata/ leka lite med dom. Sen där vid 18 åkte vi till bowlinghallen. Där fick vi läsk och chips och senare fick vi läsk och en chokladboll. Det var gott. Vi bowlade i ca 1,5 timme. Det var super roligt.
Om du läser det här Eve så var det jätte roligt att du kom! :) <3
Jag
Bowling
Spare
Open
Eve :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som att ni hade jätte roligt :-)

2012-04-01 @ 08:47:13
Postat av: Nora

Jag älskar att bowla har bara gjort det en gång.Men hoppas ni hade kul. <3

2012-04-06 @ 16:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0