Kalix-Valborg-bootcamp-Idrotten-Längtan.

Hej allihopa!
Det var länge sen. Hoppas ni har haft det bra. Det har jag. Har inte hunnit skriva om helgen men ska göra det nu. På fredag åkte jag buss till Kalix för att hälsa på Maria, Tommy, Axel och Agnes. Under helgen har vi varit ute, lekt, ritat med kritor på asfallten, varit och badat på badhuset, mm. På Söndag åkte jag hem. Maria, Axel och Agnes följde med.Tommy jobbade. Jag och Axel har haft besök av grannflickan hon heter Sussan. Hon är från Thailand. På måndag var det vallborg. Vi gick till polcirkelhuset för att se på majbrasan. Det var en liten kör som sjöng vårsånger. På tisdags kväll började jag på bootcamp. Det var roligt att träna men såklart det var ju lite jobbigt också. :) På Onsdag hade vi bara vanliga ämmnen i skolan. Sista lextionen hade vi idrott. Det var jag och Signe som ledde idrotten. Det gick bra. De fick spela basket och sen fick de göra några spring övningar. Idag är det torsdag. Det innebär att det är bootcamp igen. Jippi.:) Åå vad jag längtar till fredag för då ska jag till Pajala. För att vara med på "Bakom Kulisserna" och så kommer jag träffa världens bästa Nora. Saknar dig! :)<3 Hejdå här kommer det lite bilder. :)
Majbrasan. :)
Majbrasan igen! :)
Mormor, Agnes, mamma, Maria och Axel.
Jag och Axel vid majbrasan. :)
Agnes. :)
Jag och söta Agnes! <3
Jag och söta Axel! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0