One Direction konsert och lite annat! :D <3 <3 12-16/6-2014

 Hej allihopa!
Här kommer äntligen inlägget från när jag var i Stockholm/ Uppsala. :D Jag åkte dit på torsdag den 12/6. Fredag den 13/6 åkte jag, Malin och Mikael Djurgårdsfärjan över till Djurgården. Vi skulle på Gröna Lund! :) Det var hur roligt som helst och jag vågade åka lite av varje. Jag åkte tex. Jetline, Twister, Kvasten, Pop-Expressen osv... :) Jag skrek och skrattade!! :'D Det var awesome!! :D Den 14/6 var det dags. Oj vad jag har väntat och längtat. Men nu var det dags. Den bästa dagen ever var äntligen här!! :D Först gick vi lite på stan i Stockholm. Sen tog jag och Malin tåget till Solna, och därifrån gick vi till Friendsarena för att se de bästa One Direction (1D) :) <3 <3 Jag skrek så mycket så att jag nästan tappade rösten. ;) Hahaha men det var såååå bra. :) <3 <3 Vi hade sittplats och det var jättebra för vi satt mittemot scenen. :D Förbandet var 5 second of summer och det var också bra. :) 
 
På söndag åkte vi till Uppsala. Vi gick på stan i Uppsala, shoppade lite grann. Senare på kvällen åt vi middag med Axel. (Malins kille) :) Vi åt på en grekiskrestaurang. Jag åt souvlaki och det var jätte gott. :) <3 
Jag och Mikael åkte tillbaka till Stockholm. På måndag åkte vi hem. Den här gången behövde jag inte flyga själv för Mikael kom också hem. 
 
 Djurgården och Gröna Lund! :) 
 Gröna Lund! :)
 De där berg och dalbanor som ni ser på bilden åkte jag. Det var Twister och Jetline. :) 
 Syskonen Westerberg på Gröna Lund! :) <3
 Solna! Friends Arena ---> :) <3
 Jag och Malin är taggade!!!! :D 
 Det där är 5 second of summer! :) 
Sen var det äntligen dags för One Direction! <3 :) 
 <3 <3 <3 <3 <3
 :* <3 :)
 :'D :') <3 
 
 Uppsala! :) 
 Jag och Malin vid domkyrkan i Uppsala. 
 Slottet i Uppsala! :)
 Syskonen Westerberg! <3
 Jag och Mikael :) 
 
 Grekiskmiddag med Malin, Mikael och Axel! :) 
På måndag den 16/6 flög jag och Mikael hem! :) <3
Borta bra hemma bäst! :D <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0