Skolavslutningen 2014 Jag går ut nian! :)

 Hej allihopa!
Detta skolår är nu över och Igår lämnade vi nian/grundskolan för gott. Kommer sakna alla, men har inte ännu riktigt förstått att det är slut. Det känns både bra och lite sorgligt. Svanstein Centralskola har varit vårt andra hem sen fyran. Många minnen är skapade i våran lilla skola, där vi har haft våra både bra och dåliga stunder tillsammans. Vi har gått tillsammans i flera år, och några har jag känt och gått med ända sen dagis och nu känns det konstigt att vi ska splittras efter alla dessa år åt olika håll. Men hoppas vi ses under sommaren. Det kändes som att skolavslutningen gick snabbt. Vi var ca 45 min i kyrkan. Sen samlades vi i klassrummet där våra lärare pratade lite. Efter det så fikade vi och så tog vi lite bilder. Vi är nu inte våran härliga klass på 17 personer. Det känns både lite skrämmande och spännande att börja gymnasiet till hösten. Men nu ska jag ha ett helt fantastiskt sommarlov och leva i nuet och ta lite dagarna som de kommer. :)  
 
Här är en bild på alla fina tjejerna som går ut nian detta år. Kommer sakna alla, men hoppas att vi träffas i sommar! :) <3
 
Vi misslyckades med vårt klassfoto, det fattas 6 stycken.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0